Darmowa dostawa od 1000 PLN

Regulaminy

REGULAMIN SKLEPU INTERNETOWEGO MOSS DESIGN

Obowiązuje od dnia: 28.11.2025 

---

§ 1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

1. Sklep internetowy działający w ramach działalności nierejestrowanej pod adresem www.mossdesign.pl prowadzony jest przez:


Moss Design Alicja Marciniak

ul. Gołdapska 21

19-400 Olecko


Adres do korespondencji:

ul. Duńska 21/6

91-204 Łódź

2. Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania ze Sklepu internetowego, składania zamówień na produkty dostępne w Sklepie, dostarczania zamówionych produktów Klientowi, uiszczania przez Klienta ceny sprzedaży produktów, uprawnienia Klienta do odstąpienia od umowy oraz zasady składania i rozpatrywania reklamacji.

3. Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu oraz składania zamówień, niezbędne jest:

   - urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową,

   - aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),

   - włączona obsługa plików cookies.

4. Klient zobowiązany jest do korzystania ze Sklepu w sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami, mając na uwadze poszanowanie dóbr osobistych oraz praw autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy oraz osób trzecich.

---

 § 2. DEFINICJE

Użyte w Regulaminie pojęcia oznaczają:

1. Sprzedawca – Moss Design z siedzibą w Olecku przy ul. Gołdapskiej 21, 19-400 Olecko.

2. Sklep – sklep internetowy prowadzony przez Sprzedawcę pod adresem www.mossdesign.pl

3. Klient – osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, której ustawa przyznaje zdolność prawną, która dokonuje lub zamierza dokonać zamówienia w Sklepie.

4. Konsument – Klient będący osobą fizyczną dokonującą ze Sprzedawcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.

5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – osoba fizyczna zawierająca umowę bezpośrednio związaną z jej działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niej charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.

6. Regulamin – niniejszy regulamin Sklepu.

7. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta składane za pomocą Formularza zamówienia i zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży.

8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży produktu zawierana między Klientem a Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu internetowego.

9. Produkt – dostępna w Sklepie rzecz ruchoma będąca przedmiotem Umowy sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

10. Konto – oznaczony indywidualną nazwą (loginem) i hasłem podanym przez Klienta zbiór zasobów w systemie teleinformatycznym Sprzedawcy, w którym gromadzone są dane podane przez Klienta oraz informacje o złożonych przez niego zamówieniach.

11. Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie umożliwiający złożenie zamówienia.

12. Koszyk – element oprogramowania Sklepu, w którym widoczne są wybrane przez Klienta produkty do zakupu.

13. Dzień roboczy – jeden dzień od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy.

---

## § 3. ZASADY KORZYSTANIA ZE SKLEPU

1. Rejestracja w Sklepie jest dobrowolna i bezpłatna. Klient może składać zamówienia bez rejestracji, po zapoznaniu się z niniejszym Regulaminem i jego akceptacji.

2. W celu rejestracji w Sklepie należy wypełnić formularz rejestracyjny, podając:

   - adres e-mail,

   - hasło,

   - imię i nazwisko,

   - adres (ulica, numer domu/mieszkania, kod pocztowy, miejscowość, kraj),

   - numer telefonu kontaktowego.

3. Po wypełnieniu i przesłaniu formularza rejestracyjnego Klient otrzyma na podany adres e-mail potwierdzenie rejestracji. Z tą chwilą zawarta zostaje umowa o świadczenie drogą elektroniczną usługi prowadzenia Konta, a Klient uzyskuje dostęp do Konta.

4. Klient może w każdym czasie, bez podania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, usunąć Konto poprzez wysłanie stosownego żądania do Sprzedawcy, w szczególności za pośrednictwem poczty elektronicznej lub pisemnie na adres do korespondencji.

5. W przypadku Klientów będących przedsiębiorcami, do korzystania ze Sklepu niezbędne jest dodatkowo podanie firmy oraz numeru NIP.

---

§ 4. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

1. Informacje o produktach dostępnych w asortymencie Sklepu stanowią zaproszenie do zawarcia umowy w rozumieniu art. 71 Kodeksu cywilnego.

2. Ceny produktów podane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT. Ceny nie zawierają kosztów dostawy, które są podawane w trakcie składania zamówienia.

3. Zamówienia można składać:

   - poprzez stronę internetową Sklepu – 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu,

   - za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mossdesign.pl

   - telefonicznie pod numerem: 574 271 607 – w godzinach pracy Sklepu.

4. W celu złożenia zamówienia poprzez stronę internetową należy:

   a) wybrać produkt będący przedmiotem zamówienia, a następnie kliknąć przycisk „Dodaj do koszyka",

   b) przejść do Koszyka i kliknąć przycisk „Przejdź do realizacji zamówienia",

   c) zalogować się na Konto lub skorzystać z możliwości złożenia zamówienia bez rejestracji,

   d) wypełnić Formularz zamówienia poprzez wpisanie danych odbiorcy zamówienia oraz adresu dostawy,

   e) wybrać sposób dostawy i metodę płatności,

   f) zapoznać się z Regulaminem i zaakceptować jego treść,

   g) kliknąć przycisk „Zamawiam i płacę" lub równoważny.

5. Złożenie zamówienia stanowi złożenie przez Klienta oferty zawarcia umowy sprzedaży produktów będących przedmiotem zamówienia.

6. Po złożeniu zamówienia Klient otrzymuje wiadomość e-mail z potwierdzeniem otrzymania zamówienia i przyjęcia go do realizacji. Z chwilą otrzymania przez Klienta powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa sprzedaży między Klientem a Sprzedawcą.

7. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do nieprzyjęcia zamówienia w przypadku:

   - błędnego lub częściowego wypełnienia formularza zamówienia,

   - braku dostępności zamówionego produktu,

   - niedokonania płatności w wyznaczonym terminie (w przypadku przedpłaty).

---

## § 5. PŁATNOŚCI

1. Sprzedawca udostępnia następujące metody płatności:

   a) płatność przelewem tradycyjnym na rachunek bankowy Sprzedawcy:

      Millenium Bank

      Numer rachunku: 79116022020000000622839098

   b) płatność elektroniczna za pośrednictwem serwisu szybkie płatności Sky Pay

   c) płatność kartą płatniczą (Visa, Mastercard),

   d) płatność za pobraniem – przy odbiorze przesyłki.

2. W przypadku wyboru płatności przelewem lub płatności elektronicznej, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia złożenia zamówienia.

3. W przypadku wyboru płatności za pobraniem, Klient zobowiązany jest do dokonania płatności przy odbiorze przesyłki.

4. Za dzień zapłaty uznaje się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

5. Sprzedawca dokumentuje sprzedaż produktów fakturą VAT lub paragonem fiskalnym, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa. Dokument sprzedaży dostarczany jest Klientowi wraz z zamówieniem lub drogą elektroniczną na podany adres e-mail.

---

§ 6. DOSTAWA

1. Dostawa produktów jest ograniczona do terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i odbywa się pod adres wskazany przez Klienta w zamówieniu. Możliwość dostawy poza granice Polski wymaga indywidualnego uzgodnienia ze Sprzedawcą.

2. Sprzedawca udostępnia następujące sposoby dostawy:

   a) przesyłka kurierska,

   b) przesyłka kurierska pobraniowa,

   c) przesyłka w paczkomacie InPost

3. Koszty dostawy są podawane podczas składania zamówienia i zależą od wybranego sposobu dostawy oraz wartości zamówienia. Aktualna tabela kosztów dostawy dostępna jest na stronie Sklepu.

4. Sprzedawca może wprowadzić próg wartości zamówienia, powyżej którego dostawa jest bezpłatna.

5. Termin realizacji zamówienia wynosi od 1 do 30 dni roboczych od dnia:

   - zaksięgowania wpłaty na rachunku bankowym Sprzedawcy – w przypadku płatności przelewem lub płatności elektronicznej,

   - złożenia zamówienia – w przypadku płatności za pobraniem.

6. W przypadku produktów wykonywanych na indywidualne zamówienie Klienta, termin realizacji może ulec wydłużeniu, o czym Klient zostanie poinformowany przed złożeniem zamówienia.

7. Klient zobowiązany jest zbadać doręczoną przesyłkę w czasie i w sposób przyjęty przy przesyłkach danego rodzaju. W razie stwierdzenia ubytku lub uszkodzenia przesyłki Klient ma prawo żądać od pracownika dostawcy sporządzenia właściwego protokołu.

---

§ 7. PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY

1. Konsument oraz Przedsiębiorca na prawach konsumenta, który zawarł umowę na odległość, może w terminie 14 dni odstąpić od niej bez podawania przyczyny i bez ponoszenia kosztów, z wyjątkiem kosztów określonych w ust. 8 niniejszego paragrafu.

2. Bieg terminu do odstąpienia od umowy rozpoczyna się od dnia, w którym Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta (lub wskazana przez niego osoba trzecia inna niż przewoźnik) objął produkt w posiadanie.

3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (np. pismo wysłane pocztą lub pocztą elektroniczną).

4. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy może zostać złożone:

   - pisemnie na adres: Moss Design, ul. Duńska 21/6, 91-204 Łódź,

   - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mossdesign.pl

5. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może skorzystać ze wzoru formularza odstąpienia od umowy stanowiącego **Załącznik nr 1** do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

6. Do zachowania terminu do odstąpienia od umowy wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem terminu do odstąpienia od umowy.

7. W przypadku odstąpienia od umowy zawartej na odległość umowę uważa się za niezawartą.

8. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy, zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta wszystkie dokonane przez niego płatności, w tym koszty dostawy (z wyjątkiem dodatkowych kosztów wynikających z wybranego przez Klienta sposobu dostawy innego niż najtańszy zwykły sposób dostawy dostępny w Sklepie).

9. Zwrot płatności zostanie dokonany przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały użyte przez Klienta w pierwotnej transakcji, chyba że Klient wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie. W każdym przypadku Klient nie ponosi żadnych opłat w związku ze zwrotem.

10. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania produktu lub do czasu dostarczenia dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.

11. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.

12. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta ponosi bezpośrednie koszty zwrotu produktu (koszty odesłania).

13. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta odpowiada za zmniejszenie wartości produktu wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

14. Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w odniesieniu do umów:

    a) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb,

    b) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia,

    c) w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

    d) w której przedmiotem świadczenia są rzeczy, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami,

    e) w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji; jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy,

    f) w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu,

    g) o dostarczanie treści cyfrowych niedostarczanych na nośniku materialnym, za które konsument jest zobowiązany do zapłaty ceny, jeżeli przedsiębiorca rozpoczął świadczenie za wyraźną i uprzednią zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy, i przyjął to do wiadomości, a przedsiębiorca przekazał konsumentowi potwierdzenie.

---

§ 8. RĘKOJMIA I REKLAMACJE

1. Sprzedawca jest zobowiązany dostarczyć Klientowi produkt wolny od wad.

2. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność wobec Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta za brak zgodności produktu z umową na zasadach określonych w ustawie z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.).

3. Sprzedawca ponosi odpowiedzialność za brak zgodności produktu z umową istniejący w chwili jego dostarczenia i ujawniony w ciągu **dwóch lat** od tej chwili, chyba że termin przydatności produktu do użycia, określony przez Sprzedawcę, jest dłuższy.

4. Reklamację można złożyć:

   - pisemnie na adres: Moss Design, ul. Duńska 21/6, 91-204 Łódź,

   - w formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: kontakt@mossdesign.pl

5. Zgłoszenie reklamacyjne powinno zawierać:

   - imię i nazwisko Klienta,

   - adres do korespondencji,

   - adres e-mail,

   - datę zawarcia umowy/odbioru produktu,

   - przedmiot reklamacji ze wskazaniem żądania,

   - opis wady produktu i datę jej stwierdzenia,

   - wszelkie okoliczności uzasadniające reklamację.

6. Klient może skorzystać z wzoru formularza reklamacyjnego stanowiącego Załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu, jednak nie jest to obowiązkowe.

7. W przypadku stwierdzenia braku zgodności produktu z umową, Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać:

   a) w pierwszej kolejności – naprawy lub wymiany produktu,

   b) jeżeli naprawa lub wymiana są niemożliwe lub wymagają nadmiernych kosztów dla Sprzedawcy, albo Sprzedawca nie doprowadził produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie – obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy.

8. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta może żądać od razu obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy, gdy:

   a) Sprzedawca oświadczył lub z okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta,

   b) brak zgodności produktu z umową występuje nadal, pomimo że Sprzedawca próbował doprowadzić produkt do zgodności z umową,

   c) brak zgodności produktu z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia natychmiastowe obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy,

   d) z oświadczenia Sprzedawcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on produktu do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności.

9. Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie może odstąpić od umowy, jeżeli brak zgodności produktu z umową jest nieistotny.

10. Sprzedawca rozpatrzy reklamację niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej otrzymania. O sposobie rozpatrzenia reklamacji Klient zostanie poinformowany zgodnie z danymi wskazanymi w zgłoszeniu reklamacyjnym.

11. W przypadku uznania reklamacji, Sprzedawca naprawi lub wymieni reklamowany produkt na pełnowartościowy lub – jeżeli wymiana lub naprawa nie będzie możliwa – zwróci należność za reklamowany produkt w terminie 14 dni od daty rozpatrzenia reklamacji.

12. Wobec Klientów niebędących Konsumentami ani Przedsiębiorcami na prawach konsumenta, Sprzedawca odpowiada na zasadach określonych w Kodeksie cywilnym.

---

§ 9. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ

1. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:

   a) Mediacja – Konsument może zwrócić się o mediację do właściwego wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej. Wykaz Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej dostępny jest na stronie: www.uokik.gov.pl

   b) Stałe Polubowne Sądy Konsumenckie – działające przy Wojewódzkich Inspektoratach Inspekcji Handlowej. Wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym można złożyć za pośrednictwem właściwego Wojewódzkiego Inspektoratu Inspekcji Handlowej.

   c) Pomoc powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów – bezpłatna pomoc prawna w sprawach indywidualnych.

   d) Platforma ODR – Konsument może skorzystać z platformy internetowego systemu rozstrzygania sporów między konsumentami i przedsiębiorcami na szczeblu unijnym (platforma ODR), dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr.

2. Szczegółowe informacje dotyczące rozstrzygania sporów konsumenckich, w tym możliwości skorzystania przez Konsumenta z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur dostępne są w siedzibach oraz na stronach internetowych:

   - Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej,

   - Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów: www.uokik.gov.pl

   - powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów.

---

§ 10. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

1. Administratorem danych osobowych Klientów jest Moss Design z siedzibą w Olecku przy ul. Gołdapskiej 21, 19-400 Olecko.

2. Kontakt z Administratorem możliwy jest:

   - pisemnie na adres: ul. Duńska 21/6, 91-204 Łódź,

   - elektronicznie na adres e-mail:kontakt@mossdesign.pl

3. Dane osobowe Klientów przetwarzane są w celu:

   a) realizacji zamówień – podstawą prawną jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

   b) prowadzenia Konta Klienta – podstawą prawną jest wykonanie umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),

   c) rozpatrywania reklamacji – podstawą prawną jest wykonanie umowy oraz wypełnienie obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. b i c RODO),

   d) prowadzenia dokumentacji księgowej – podstawą prawną jest wypełnienie obowiązku prawnego (art. 6 ust. 1 lit. c RODO),

   e) marketingu bezpośredniego – podstawą prawną jest prawnie uzasadniony interes administratora (art. 6 ust. 1 lit. f RODO),

   f) wysyłki newslettera – podstawą prawną jest zgoda (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).

4. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, ale niezbędne do złożenia zamówienia i zawarcia umowy.

5. Klient ma prawo do:

   a) dostępu do swoich danych osobowych,

   b) sprostowania danych,

   c) usunięcia danych,

   d) ograniczenia przetwarzania,

   e) przenoszenia danych,

   f) wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,

   g) cofnięcia zgody w dowolnym momencie (bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania przed jej cofnięciem),

   h) wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.

6. Dane osobowe mogą być przekazywane podmiotom współpracującym ze Sprzedawcą w zakresie niezbędnym do realizacji zamówienia, w szczególności firmom kurierskim, operatorom płatności, dostawcom usług IT.

7. Dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji celów przetwarzania, a po tym czasie przez okres wymagany przepisami prawa lub do czasu przedawnienia roszczeń.

8. Szczegółowe informacje dotyczące ochrony danych osobowych zawarte są w **Polityce Prywatności** dostępnej na stronie Sklepu.

---


§ 11. WŁASNOŚĆ INTELEKTUALNA

1. Wszystkie treści zamieszczone na stronie internetowej Sklepu, w tym teksty, grafiki, logotypy, ikony, zdjęcia, pliki audio i wideo, stanowią własność Sprzedawcy lub zostały użyte za zgodą osób trzecich posiadających do nich prawa autorskie i podlegają ochronie prawnej.

2. Kopiowanie, modyfikowanie, rozpowszechnianie, transmitowanie lub wykorzystywanie w inny sposób jakichkolwiek treści zamieszczonych na stronie Sklepu bez uprzedniej pisemnej zgody Sprzedawcy jest zabronione.

3. Korzystanie ze Sklepu nie oznacza nabycia przez Klienta jakichkolwiek praw do treści zamieszczonych na stronie Sklepu.

---

§ 12. POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.

2. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności:

   - Kodeksu cywilnego z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz.U. z 2022 r. poz. 1360 ze zm.),

   - Ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 287 ze zm.),

   - Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.),

   - Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).

3. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn, tj.: zmian przepisów prawa, zmian sposobów płatności i dostaw, zmian zakresu lub formy świadczonych usług.

4. Zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli zostały zachowane wymagania określone w art. 384 oraz 384¹ Kodeksu cywilnego, tj. Klient został prawidłowo powiadomiony o zmianach i nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia.

5. W przypadku zawarcia na podstawie niniejszego Regulaminu umów o charakterze ciągłym, zmieniony Regulamin wiąże Klienta, jeżeli Klient nie wypowiedział umowy w terminie 14 dni od dnia powiadomienia o zmianach.

6. Zmiany Regulaminu nie mają wpływu na zamówienia złożone przed wejściem w życie zmian – zamówienia te realizowane są na zasadach obowiązujących w momencie ich składania.

7. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem będącym Konsumentem lub Przedsiębiorcą na prawach konsumenta rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy zgodnie z przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

8. Ewentualne spory powstałe pomiędzy Sprzedawcą a Klientem niebędącym Konsumentem ani Przedsiębiorcą na prawach konsumenta rozstrzygane będą przez sąd powszechny właściwy ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

9. Niniejszy Regulamin wchodzi w życie z dniem 28.22.2025

---

ZAŁĄCZNIK NR 1 – WZÓR FORMULARZA ODSTĄPIENIA OD UMOWY

*(formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy)*

---

**Adresat:**

Moss Design

ul. Duńska 21/6

91-204 Łódź

E-mail: kontakt@mossdesign.pl

---

**Ja/My(\*)** niniejszym informuję/informujemy(\*) o moim/naszym(\*) odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(\*)/o świadczenie następującej usługi(\*):

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

**Data zawarcia umowy(\*)/odbioru(\*):** .......................................................................................

**Imię i nazwisko Konsumenta(-ów):** .........................................................................................

**Adres Konsumenta(-ów):** .........................................................................................................

.......................................................................................................................................................

**Numer zamówienia:** .................................................................................................................

**Numer rachunku bankowego do zwrotu środków:** ...................................................................

.......................................................................................................................................................

---

**Podpis Konsumenta(-ów):** .......................................................................................................

*(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)*

**Data:** ........................................................................................................................................

---

(\*) Niepotrzebne skreślić.

---

## ZAŁĄCZNIK NR 2 – WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

*(formularz ten można wykorzystać w przypadku składania reklamacji)*

---

**Adresat:**

Moss Design

ul. Duńska 21/6

91-204 Łódź

E-mail: kontakt@mossdesign.pl

---

**Imię i nazwisko Klienta:** .........................................................................................................

**Adres Klienta:** ..........................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

**Telefon kontaktowy:** ................................................................................................................

**Adres e-mail:** ............................................................................................................................

**Data zawarcia umowy/odbioru produktu:** ................................................................................

**Numer zamówienia:** .................................................................................................................

**Nazwa reklamowanego produktu:** ...........................................................................................

.......................................................................................................................................................

**Opis wady/niezgodności produktu z umową:** .........................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

.......................................................................................................................................................

**Data stwierdzenia wady:** ..........................................................................................................

**Żądanie Klienta:** *(proszę zaznaczyć właściwe)*

☐ Naprawa produktu

☐ Wymiana produktu na nowy

☐ Obniżenie ceny o kwotę: ............................ zł

☐ Odstąpienie od umowy (zwrot pieniędzy)

---

**Numer rachunku bankowego do zwrotu środków** *(w przypadku żądania obniżenia ceny lub odstąpienia od umowy)*:

.......................................................................................................................................................

---

**Podpis Klienta:** ........................................................................................................................

*(tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)*

**Data:** ........................................................................................................................................

---

**Załączniki:** *(np. dowód zakupu, zdjęcia wady)*

☐ Paragon/faktura

☐ Zdjęcia produktu

☐ Inne: .........................................................................................................................................

---